Om Solvändsgatan


Det här är en blogg som mest handlar om ett rätt minimalt hus på Hisingen och de personer som bor i det. I minihuset finns en liten Valter och en lite större Peter förutom jag, som heter Lisa. Jag gillar loppisfynd, avgudar rådjur i porslin, och rätt vad det är slår jag till på ett pysselprojekt.

24 juli 2012

Tack från Valter

Valter har hälsats till världen från alla möjliga håll och kanter, och på sommarens hittills svettigaste dag (inte så svår konkurrens om den titeln nej, men i alla fall) valde jag att gå loss på tackkortsprojektet. Som nästan överhuvudtaget inte har spårat ur i prickpsykos och pina! Än!

Men.

Känner jag mej själv rätt, så ska jag nog lyckas krångla till det innan det här kalaset är över. Som pysselpsykopat har en ju sitt rykte att tänka på.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar