Om Solvändsgatan


Det här är en blogg som mest handlar om ett rätt minimalt hus på Hisingen och de personer som bor i det. I minihuset finns en liten Valter och en lite större Peter förutom jag, som heter Lisa. Jag gillar loppisfynd, avgudar rådjur i porslin, och rätt vad det är slår jag till på ett pysselprojekt.

17 sep. 2012

Fotovägg

Vi har så många fina små människor omkring oss. Valters kusiner är förtjusande och fotogeniska små varelser hela bunten, och för att piffa till köket och bli glad av alla dessa fina barn fixade jag till en fotovägg i köket häromdagen.

Foton varvades med fina papper från ljuvliga Rum för Papper här i Göteborg, och alltihopa hängdes upp med briljanta uppfinningen washitejp.

Det blev rätt snitsigt! Om jag får säga det själv.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar