Om Solvändsgatan


Det här är en blogg som mest handlar om ett rätt minimalt hus på Hisingen och de personer som bor i det. I minihuset finns en liten Valter och en lite större Peter förutom jag, som heter Lisa. Jag gillar loppisfynd, avgudar rådjur i porslin, och rätt vad det är slår jag till på ett pysselprojekt.

13 jan. 2013

Recovering

Ett tag nu, det känns som ett ganska långt tag, har barnet varit så prövande att alla klockor har stått stilla. Han har varit, nästan nonstop, vansinnesfrustrerad och arg, minst lika arg som den genomsnittliga författaren av insändare i lokaltidningar. Nu har det värsta gett med sej, vilket bland annat kanske kan innebära att jag hinner blogga lite mer, men herreminpåve. Jag och hans pappa pustar fortfarande ut. Han har arbetat med ett ljud, som är så obeskrivligt tröttsamt att en måste höra det för att förstå. Så behold! The sounds of Valter.


2 kommentarer:

  1. Hahaha. Ljudet av frustration va? Tror han är sugen på nåt, hoppa höjdhopp och en liten universitetskurs kanske.
    Puss Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tant Anna kom hit och underhåll det lilla morrmonstret! Tror mer på höjdhopp än universitetskurs för tillfället, men vi kan se med framtiden. Puss!

      Radera